BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

......wElc0me t0 naTIe's bl0gS....

Bila yang tertulis untukku....Adalah yang terbaik untukmu...Kan kujadikan kau kenangan ...Yang terindah dalam hidupku ...Namun takkan mudah bagiku ...Meninggalkan jejak hidupku ...Yang telah terukir abadi ...Sebagai kenangan yang terindah...


Monday, 19 September 2011

sekali lagi...

 Assalamualaikum.....

malam nie hati aku rasa tak berapa tenang...jadi aku kena coretkan sesuatu dulu sebelum 
sambung studi....

aku ada cakap dengan kawan aku...
aku tanya...kenapa susah sangat aku nak melupakan seseorang??
senang je jawapan die...semua tu rahsia ALLAH...
satu hari nanti aku akan taw juga apa yang ALLAH dah tentukan nie...

jadi...biar laa sebanyak mana pown orang yang salah anggap dengan aku....
kalau tak tahu hal sebenar lebaih baik jangan menghukum seseorang...
walaupown yang aku dapat cuma curiga dan rasa tak percaya...

aku terlupa hakikat siapa aku nak mempersoalkan apa yang ALLAH dah tetapkan untuk aku...
mungkin aku masih tak nampak hikmah yang ada...

kawan aku kata lagi...sesaat kita akan rasa sayang sangat pada seseorang...
tapi...dalam sesaat juga kita boleh lupa pada seseorang...
ya...sebab tue semua rahsia ALLAH..

sekurangnya aku dah tahu macam mana rasa sakit bila rasa sayang tak dihargai...
jadi aku akan cuba menghargai orang yang sayang aku supaya orang tue tak rasa apa yang aku rasa...(kawan aku laa)

~~jadi...otak pown dah relak skit nie..nak sambung studi lagi...doakan yea...