BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

......wElc0me t0 naTIe's bl0gS....

Bila yang tertulis untukku....Adalah yang terbaik untukmu...Kan kujadikan kau kenangan ...Yang terindah dalam hidupku ...Namun takkan mudah bagiku ...Meninggalkan jejak hidupku ...Yang telah terukir abadi ...Sebagai kenangan yang terindah...


Saturday, 23 July 2011

..bila elaun tak masuk lagii!!!!!!!

humm...bila elaun bulanan lambat masuk sangat laa susah...
rasa macam kat zaman darurat lak...huhu
huhu...sedih sangat...bila perut lapar...mulut pulak rasa nak mengunyah je...

humm...jadi terpaksa laa nati,nazurah cadburry dengan athikah makan "makanan masa sesak'...
nak taw ke apa???

aissshhh...nie kalau tok dengan mak kitorang taw mesti sadiss laa...huhu

 haa...bagi yang memang poket selalu tebal(banyak duit) mesti tak penah rasa biskut nie kan...haa...nie biskut MARRIE(ntah laa btoi ke tak ejaan nie)...tapi wat kitorang mmg sedap sangat laa nie....


 yang nie pulak korang taw laa kan...MILO FUZE...tapi korang mesti minum kan...tapi kitorang tak...kitorang wat cam jem letak atas biskut MARRIE then makan...adoooiii...sadisss....


haa..yang nie...kepok...sedap laa skit...tapi dah ada sebungkus lak tue...korang nampak tak perkataan MINI tue???nama pown mini kan...ne laa puas bila share 3 orang...hak3...

tapi tak pe...kami dah berazam...masuk je elaun bulanan nanti kami akn serbu PASARAYA MYDIN untuk dapatkan stok makanan...hehe
haa...nie laa die...MYDIN MALL yang paling besor kat kuala terengganu nie...
nie laa tempat kitorang pergi laburkan saham(habiskan duit elaun laa)....

ada je duit lebih nak pastikan stok PAMA ada...(walaupown kat kolej nie makanan nie adalah DILARANG sama sekali)....
 haha...tak boleh makan ea???dan tue bila kami lapar macam ne???huhu
tak de sape yang amik taw pown...

 haa...salah satu impian bila dapat elaun nanti...ummm...


yang nie ag satu...umm...teringin sangat nak makan...(masa tak de duit memang cam nie)....rasa cam cair dimulut je...:P

kesimpulannya...kalau korang dah dapat elaun nanti jangan laa boros macam kitorang...sebab nanti last2 korang akan sengsara sangat(dah de pengalaman)...huhu


tapi tak pe laa...agi 2 hari masuk laa elaaun tue...hehe...tempoh darurat pown dah hampir berakhir...yeeehhhaaa...

k laa...adioosss...bye2...

Thursday, 14 July 2011

~~ketawa dalam kehilangan~~

sebak,sedih,geram,hampa,benci,

semua dah bercampur menjadi satu rasa yang sama...
tak sangka macam nie akhir sebuah perkenalan...

sahabat yang selama nie nati ingat akan sentiasa menjadi tongkat untuk nati dah jauh tinggalkan nati...
mungkin die dah jumpa  kawan yang lebih baik...
mungkin takdir tuhan nak menduga tali persahabatan antara kami...

anati yusra...redha laa...jangan fikir lagi...
InsyaAllah...kalau ada jodoh...persahabatan ini akan kembali tersambung walaupown bagi nati
ia tak pernah pown putus...die kawan nati...ego macam mana pown nati akan terima..
sebab nati hargai saat die ada dengan nati masa yang lain2 tak de...

bila die pergi jauh...nati rasa macam dah hilang separuh dari diri nati...
die yang yang pertama akan tahu bila nati sedih...die yang akan tahu bila nati gembira...
die yang menyokong setiap keputusan nati...
die yang dapat terima diri nati walaupown ada kekurangan...

thanks sebab remove nati...awak dah buktikan yang nati memang tak ada erti..
ada ke tak sama je...awak dah buktikan betapa persahabatan selama 7 tahun tak memberi apa apa makna pown...

kalau awak dah ada teman lain..
pergilah..jangan toleh pada saya lagi..saya tak akan halang awak...

tapi...
kalau kawan baru awak tue dah tinggalkan awak...
jangan sedih...

tolehlah ke belakang...
sebab saya sentiasa ada di belakang awak...
saya tak pernah tinggalkan awak macam awak buat pada saya...